OMV Petrom Marketing va fi detinuta integral de Petrom si va avea un capital social de aproape 205 mil. lei.
Noua companie va prelua toate statiile operationale de distributie de carburanti, precum si statiile de distributie de carburanti inchise temporar pentru renovare sau pentru conformare cu cerintele legale, inclusiv terenurile pe care sunt localizate aceste statii.
De asemenea, va detine terenurile pe care OMV Petrom intentioneaza sa construiasca noi statii de distributie de carburanti, toate bunurile, produsele petroliere, imobilizarile si materialele aflate in stoc aferente activitatii de vanzare cu amanuntul.
OMV Petrom Marketing SRL se va ocupa inclusiv de conventiile pentru operarea statiilor de distributie a carburantilor, precum si de contractele de franciza incheiate in legatura cu activitatile desfasurate de unitatea de afaceri-vanzare cu amanuntul din cadrul OMV Petrom.
Noua firma va derula, printre altele, si contracte pentru vanzarea de carburanti auto pe baza de bonuri de valoare si carduri precum si contracte de achizitie si de prestari servicii aferente functionarii statiilor de distributie carburanti si/sau aferente desfasurarii activitatilor de vanzare cu amanuntul de catre OMV Petrom.
Valoarea contabila neta a tuturor activelor aferente activitatii desprinse transferate catre noua firma este de 1,33 mld. lei, luand in considerare ajustarile referitoare la valoarea justa, iar valoarea contabila neta a tuturor datoriilor aferente este de 177,7 mil. lei. In consecinta, aportul net al activitatii desprinse este de 1,15 mld. lei.